שלבי עבודה

(או איך בעצם זה עובד?)

אתרי תדמית ומאמרים (מרובי עמודים) או אתרי סינגל פייג' (מבנה עמוד אחד ארוך המכיל את כל תכני האתר)

1
איפיון האתר

בשלב הראשון פשוט מקשיבים.
מקשיבים למה שאתם צריכים, למה שאתם חושבים שצריך להיות באתר.
מה הייתם רוצים שהאתר ישיג עבורכם?
איך לדעתכם הוא אמור להיראות?
האם הוא יעביר רושם אלגנטי? אולי ילדותי? צבעוני או בגוון אחד? האם האווירה בו היא רצינית או אולי כיפית או מרגיעה?

מהתשובות לשאלות האלו נוכל לבנות יחד אפיון אתר - כלומר מסקנות לגבי התכנים, הרכיבים והעמודים שצריכים להיות בו וכיצד הם ייראו.

2
עיצוב ראשוני

על בסיס ההחלטות האפיוניות יוצרים סקיצה עיצובית, מחדדים ומדייקים את הדברים עד שירגישו קולעים ונכונים עבורכם.
לא התחברתם לסקיצה מסוימת? נעבוד על סקיצות נוספות במידת הצורך.

3
עיצוב רספונסיבי

לאחר שמסכימים על הקונספט העיצובי העקרוני, ממשיכים ליצור קו עיצובי זהה לתצוגת האתר במכשירים ומסכים בגדלים שונים.
בשלב זה מגיעים להחלטות מהם התכנים החשובים יותר והאם ישנו תוכן שניתן לקצר או לחלופין להבליט על מנת ליצור חוויית גלישה נוחה יותר ממכשירים ניידים.

4
תכנות האתר

לאחר שהסקיצות בכל הגדלים אושרו סופית, עוברים לשלב התכנות.
בשלב זה רוב העבודה נעשית מאחורי הקלעים, האתר הולך ונבנה, וכמובן יוצג לכם לאישור, הערות והסברים כשיהיה בשלבי סיום.

5
העלאה לאויר

כשהכל מוכן ואתם מרוצים מהתוצאה הסופית - האתר עולה לאויר.
מה זה אומר בפועל?
כל אתר צריך מקום אחסון (וירטואלי כמובן, מעין כונן זיכרון מרוחק שאליו יועלו קבצי האתר) וכתובת רשמית (דומיין).

חשוב שהדברים יירשמו על שמכם ויהיו בבעלותכם בלבד, ולכן אשמח לייעץ לכם היכן כדאי ונכון לכם לרכוש את השירותים הנ”ל בהתאם לגודל וסוג האתר.

בשלב זה, קבצי האתר - התכנים, התמונות, סרטוני הוידאו וכל מה שבחרתם שהאתר יכיל - מועברים לאחסון שרכשתם, כשאתם או מישהו אחר יקליד את כתובת האתר הוא יוצג כמו כל אתר אחר שאתם רגילים לגלוש אליו.

ברכות, אתם באוויר :)

חבילות מיתוג הכוללות לוגו, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, פליירים, יצירת דפי פייסבוק מעוצבים ועוד

1
היכרות עם העסק

ספרו לי על העסק שלכם - זה שכבר קיים או זה שאתם רואים בחלום ורוצים להפוך למציאות.
ספרו מה אתם צריכים, מה אתם חושבים שהעסק צריך.
איך אתם רואים אותו בעיני רוחכם? מה הוא משדר? על איזה צורך הוא עונה? איך לדעתכם הוא אמור להיראות?

כשנענה על שאלות אלו יתחיל להתגבש לנגד עינינו קונספט ראשוני של צבעוניות, אווירה, תחושה, סגנון ומשם נתחיל ליצור את התוצר הויזואלי.

2
מחקר שוק, סקירת מתחרים

במקביל לגיבוש הקונספט העיצובי כדאי לערוך סקירת מתחרים וללמוד את השוק -
מה נהוג בתחום הספציפי הזה? מה פופולרי ומה פחות? באיזה סגנון בחרו המתחרים?

השלב הזה חשוב לא לצורך העתקה חלילה, אלא להיפך - חשוב לדעת מה כבר קיים, מה נראה שגרתי ונדוש וחוזר שוב ושוב, ואיך נוכל לחדש ולבלוט מול המתחרים הנוכחיים?

3
הליכי עבודה - סבבי סקיצות

הליך העבודה משתנה כמובן ממוצר למוצר, אבל בהתייחס לחבילת מיתוג כוללת נתחיל מעיצוב הלוגו - והוא זה שייתן את הטון לכל יתר המוצרים.

בשלב זה ניצור סקיצה ראשונה, אם הקונספט הכללי מתאים לדעתך ותאהב את הכיוון - נעבור לסבב תיקונים ודיוקים בהתאם להערות ולתחושות שלך.
אם הסקיצה לא מתאימה לדעתך, תוגש סקיצה שונה חדשה.
בעבודה על לוגו יוגשו עד 4 סקיצות באופן זה.

במוצרים בודדים אופן העבודה דומה, אך משתנה כאמור, בין מוצר למוצר.

4
עיצוב תוצרים נוספים בקונספט תואם

לאחר גיבוש הקונספט העקרוני, הצבעוניות, הסגנון ויצירת הלוגו עצמו, נוכל להמשיך ליתר התוצרים.
השאיפה היא תמיד לשמור על אחידות התוצרים כך ש”ידברו” באותה שפה וישמרו על הסגנון הייחודי והשלם של העסק.

גם כאן נעבוד על סקיצות בסבבים עד להגעה לתוצאה הרצויה.

5
ייצוא הקבצים לדפוס ולרשת

בסיום תהליכי העיצוב נייצא את התוצרים הסופיים לקבצים מותאמים לדפוס ו/או לשימוש באינטרנט, במגוון פורמטים שיענו על כל צרכי העסק.
(תוצרים לרשת בפורמטי תמונה, לוגו באיכות מקסימלית למגוון שימושים תדמיתיים, קבצי pdf לדפוס וכו’).

חשוב שתדע - העבודה אינה כוללת שירותי הפקת דפוס, מלבד הכנת הקבצים בצורה מיטבית עבור בית הדפוס להמשך הפקה.